הלוויתו מחר: בגיל 95 גאב"ד "העדה החרדית" נפטר בליל שבת

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הלוויתו מחר: בגיל 95 גאב"ד "העדה החרדית" נפטר בליל שבת

ברוך דיין האמת – גאב"ד העדה החרדית בירושלים הגאון רבי יצחק טוביה ווייס זצ"ל נפטר בליל שבת ולו 95 שנות לימוד תורה | בית הדין של העדה החרדית התכנס וקבע כי מסע ההלוויה ייערך מחר בשעה 10:00

צילום: נחמיה אברמס \ סוכנות הידיעות "חדשות 24"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גאב"ד העדה החרדית בירושלים, הגאון הגדול הרב יצחק טוביה ווייס ע"ה, נתבקש לישיבה של מעלה עת השיב את נשמתו לבוראה בליל שבת בשעה 3 לפנות בוקר. במשך שנים רבות היה רבה של אנטוורפן בבלגיה, עד שהתבקש להגיע ולעמוד בראש בית הדין של העדה החרדית בירושלים עיה"ק.

הגאב"ד זצ"ל נולד בסלובקיה, למד בישיבת תורת אמת בלונדון ואצל המשגיח הרב דסלר בגייטסעהד ולאחר תפקידי רבנות בלונדון ובבלגיה, עלה לארץ ישראל, כאן שימש כגאב"ד העדה החרדית בירושלים בתשע עשרה השנים האחרונות.

בימים האחרונים היתדרדר מצבו הרפואי של כ"ק מרן הגאב"ד זצ"ל. המאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.  כלל ישראל הרבו בתפילות ולקבלת קבלות טובות לרפואתו השלימה והמהירה של רבינו יצחק טוביה בן ריקל. עצרות תפילה התקיימו בבתי הכנסיות בארה"ק ובגולה אך בסופן ניצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון הקודש.

בית הדין של העדה החרדית התכנס ב-22.00 ודן בהחלטה האם הלווית הגאב״ד זצ״ל תתקיים הערב או מחר. בסופה הוחלט כי היא תתקיים מחר בשעה 10:00



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה יהיה עלינו? כמה צדיקים צריך תחת כסא הכבוד כדי שנזכה להיגאל???